1. خانه
  2. مقالات
  3. سرمایه گذاری سابیک در ایجاد کارخانه بازیافت

سرمایه گذاری سابیک در ایجاد کارخانه بازیافت

شرکت صنایع اساسی سعودی (SABIC) ، ریاض ، عربستان سعودی ، درحال ایجاد یک تفاهم نامه (MOU) با شرکت بازیافت سرمایه گذاری سعودی (SIRC) ، زیرمجموعه صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) است،که اولین پروژه بازیافت مواد شیمیایی برای استفاده از مواد اولیه پلاستیکی بازیافتی می باشد.

مطابق با انتشار خبری از SABIC ، تفاهم نامه ای که در مقر SABIC امضا شده است ، همچنین یک مطالعه امکان سنجی در مورد ساخت کارخانه بازیافت مواد شیمیایی در عربستان سعودی برای تبدیل پلاستیک های مختلف به روغن تجزیه پذیر در اثر حرارت را پیشنهاد داده است.

یوسف البنیان ، نایب رئیس و مدیر عامل SABIC می گوید: “این همکاری استراتژیک به ما در تلاش برای کمک به تحقق اهداف مدیریت پسماندمورد توجه پادشاهی سعودی همسو با Saudi Vision 2030 کمک خواهد کرد.” “این همچنین تعهد ریاست G20 عربستان به آینده ای پایدار را با تمرکز بر محیط زیست ، انرژی و آب و هوا تضمین می کند.”

SIRC متعلق به PIF قصد دارد از ضایعات پلاستیک مخلوط جمع آوری شده از یک مرکز بازیابی مواد (MRF) برای استفاده به عنوان ماده اولیه برای تبدیل به روغن تجزیه در اثر حرارت استفاده کند.

“این طرح نقش مهمی در کمک به اقتصاد چرخشی عربستان سعودی ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، حفاظت از محیط زیست و ایجاد آینده ای پایدار در عربستان سعودی خواهد داشت. ما شاهد هم افزایی و تخصص صحیح بین SIRC و SABIC هستیم تا این پروژه عظیم را به یک موفقیت چشمگیر و یک ابتکار الگوی در خاورمیانه تبدیل کنیم. ” انگیزه ای برای حمایت از موفقیت در ابتکارات مختلف شناسایی شده توسط چارچوب مقررات ملی مدیریت پسماند پادشاهی ایجاد شده. همچنین به ایجاد فرصت های جدید در بخش مدیریت پسماند کمک خواهد کرد. “

مطابق با تفاهم نامه ، SIRC مواد اولیه مواد زائد جامد شهری را برای تأسیسات بازیافت مواد شیمیایی تهیه ، جمع آوری ، مرتب سازی و تأمین می کند. SIRC و SABIC یک مطالعه امکان سنجی پروژه و همکاری پیشنهادی را به عنوان بخشی از تفاهم نامه ارزیابی خواهند کرد. SABIC گزارش می دهد که این تفاهم نامه با طرح Trucircle مطابقت دارد.

عبدالرحمن صالح الفقیه ، معاون اجرایی پتروشیمی در SABIC ، می گوید: “ما اکنون می توانیم نقش مهمی را که عربستان سعودی در برنامه تغییر اقلیم دارد ، پیش بینی کنیم. این همکاری جدید یک نقطه عطف در جهت چشم انداز سعودی چشم انداز ۲۰۳۰ خواهد بود. ما از تخصص و نقش SIRC در تبدیل زباله به فرصت بسیار اطمینان داریم. “

مدیران موفق چه کارهایی را متمایز از دیگران انجام می دهند؟
۹ عادت مهم میلیاردرها که باعث ثروت کلانشان شده است